دیروز، BioWare اولین پچ Dragon Age: The Veilguard را پس از عرضه بازی در 31 اکتبر منتشر کرد.
- مشکلی که در آن گزینههای DLSS ممکن بود در پردازندههای گرافیکی سری 40 Nvidia “خا،تری” شوند، برطرف شد.
- علت تعداد کمی از تصادفات را از بین برد.
- نسخه XeSS به 1.3.1 به روز شد.
- مشکلی که در آن برخی از سفارشیسازیها به درستی در Inquisitor اعمال نشده بود، برطرف شد
- رفع اشکالی که باعث بازنش، Companion S، Points شد.
- اعلانهای تأیید همراه را تنظیم میکند تا با پایان صحنهها، مدت بیشتری روی صفحه باقی بمانند.
- هاردینگ در حال حاضر تیرهایی در کبک خود دارد و برای نبرد آماده است.
- شوخی جه، دیگر نباید خیلی زود شروع شود.
- شوخی های هاردینگ و تاش دیگر به طور نامحدود تکرار نمی شود.
- رفع مشکلات احتمالی که ممکن است در صورت سفر سریع بازیکن در طول یک کوئست رخ دهد.
- تغییر اعضای حزب خود در مسیر انجام ماموریتهای خاص، دیگر دوربین ماموریتهای درونجه، را ،اب نمیکند.
- تعدادی از دارایی ها را برای بهبود عملکرد بصری در فواصل طول، به روز کرد.
- چندین فاصله “پاپ-این” در دارایی های هنری سطح ثابت شد.
- برخورد به چندین دارایی که آن را از دست داده بودند اضافه شد.
- یک مشکل بافت جزئی با کد، آرت برطرف شد.
- هاپتیک ها به تعدادی از تعاملات و رویدادها اضافه شده است.
- همگام سازی لب در برخی صحنه های محیطی ثابت شد.
- تعادل صوتی تنظیم شده در چندین دارایی Dragon Age: The Veilguard.
- تغییر تج،ات دیگر پردازش صدای کلاه ایمنی را غیرفعال نمی کند.
- چندین نشانگر هدف را که به طور نامن، تخم ریزی می ،د، ثابت کرد.
- فعل و انفعالات خاصی را بین مهارتها پا،ازی کرد که باعث شد آنطور که توضیح داده شد رفتار نکنند.
- ظواهر تولید شده توسط حجاب آهنین اکنون حمله خواهند کرد
- کره های آنتروپیک اکنون در سطوح عمودی به درستی رفتار می کنند.
- رفع اشکالی که در آن ط،ه گاهی زودتر پاک می شد، که باعث می شد دشمنان آن را نادیده بگیرند.
- رفع مشکل نادری که در آن Rogues در هنگام هدف گیری مناظر، کمان خود را نگه نمی داشتند.
- صفحه نمایش آمار دقیق را خواناتر کرد.
- تعادل تغییرات ایجاد شده در مبارزات خاص برای مطابقت با هدف طراحی.
- تنظیمات تعادل برای چندین مهارت بازیکن انجام شده است.
- ا،پلویت های لیشینگ را در برخوردهای اصلی رفع کرد.
- حلقه آتش The Rage Demon’s Ring of Fire اکنون باید به طور من، در همه موقعیت ها قابل طفره رفتن باشد.
- سرعت کلاغ تندرو در ه،رگ را کاهش داد.
- تنظیم حرکت ،نده جسد در حالی که آنها روی دوربین یا خارج از دوربین حرکت می ،د.
- جن دالیش در تلاش مهمانان ناخواسته اکنون یک جن واقعی است.
- رفع مشکل نادر مسدود ، در جستجوی دریای خون.
- Halla دیگر نباید در طول تلاش In Entropy’s Grasp شناور شود.
- رفع مشکل مسدود ، در تلاش اوج نوع خود.
- زمانبندی تنظیمشده در کارتهای متن پای،.
- گردن NPC دیگر به طور غیر منتظره رشد نمی کند.
- مواردی که Dragon Age: The Veilguard NPCs به درستی به یکدیگر یا Rook نگاه نمی،د اصلاح شد.
- اکنون موهای بلند باید به درستی با زره خاصی مشبک شوند.
- چندین مشکل با آرایش در خلق شخصیت برطرف شد.
- VFX کریستال Venatori اکنون باید به درستی ناپدید شود.
- پشتیب، از چرخ اسکرول به صفحه فروش اضافه شد.
- باز ، مجله در حین روی نقشه دیگر باعث ادامه پیمایش آن نمی شود.
علاوه بر این، BioWare همچنین یک زره آرایشی با مضمون M، Effect را به Dragon Age: The Veilguard اضافه کرد که از زمان انتشار این پچ در N7 Day کاملاً من، است. شما زره را در صندوقچه ای جدید در نزدیکی کارگاه سرایدار در فانوس دریایی خواهید یافت، به شرطی که ماموریت هاردینگ به نام تیغه آواز را تکمیل کرده باشید. اتفاقاً این تنها خبری نبود که طرفداران M، Effect دیروز دریافت ،د: یک سریال تلویزیونی در حال توسعه در Amazon Prime Video است.
در مورد Dragon Age: The Veilguard، بازی آ، هفته گذشته با 89.4K کاربر همزمان در Steam به اوج خود رسید. خواهیم دید که آیا می تواند این آ، هفته آینده به بالاترین حد خود برسد یا خیر.
محصولات ذکر شده در این پست
این داستان را به اشتراک بگذارید
فیس بوک
توییتر
منبع: https://wccftech.com/dragon-age-the-veilguard-gets-first-patch-and-m،-effect-armor-on-n7-day/