اجرای بازیهای مجهز به Unreal Engine 5.4 حتی برای پردازندههای گرافیکی پیشرفته فعلی همچنان یک چالش است، زیرا یک پردازنده گرافیکی RTX 4080 در اجرای یک بازی غیر قابل تقاضای طرفداران که توسط موتور با سرعت ثابت 60 فریم در ث،ه با وضوح 4K کار میکند، مشکل دارد. .
همانطور که در ویدیوی جدیدی که چند ساعت پیش توسط MxBenchmarkPC در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، Project Borealis – A Prologue to Half-Life 3، پروژه ای ساخته شده توسط طرفداران که توسط آ،ین نسخه عمومی موتور قدرت می گیرد، نمی تواند با سرعت 60 فریم ثابت اجرا شود، نشان داده شده است. دوم در رزولوشن 4K با NVIDIA DLSS Ultra Quality از پیش تعیین شده حتی در سناریوهایی که اتفاقات زیادی روی صفحه نمایش نمی افتد. با سایر تنظیمات DLSS و تولید فریم، عملکرد به طور قابل توجهی بهتر است، اما این فقط واضح تر می کند که تجربه 4K بومی و 60 FPS در ا،ریت قریب به اتفاق سخت افزارهای بازی فعلی امکان پذیر نیست، اگرچه بهینه سازی بهتر، که نباید انجام شود. انتظار می رود برای یک پروژه کوچک فن ساخته شده مانند این، می تواند وضعیت را بهبود بخشد.
یکی دیگر از مواردی که ویدیوی بالا در مورد Unreal Engine 5.4 کاملاً روشن میکند این است که، علیرغم بهبود عملکرد نسبت به نسخههای گذشته، موتور همچنان از نظر پایداری زمان فریم چیزهای زیادی را برای شما به ارمغان میآورد، زیرا لکنت در تمام وضوحها کاملاً مشهود است. این موضوع برای مدت طول، در بازیهای مجهز به موتور Epic وجود داشته است و به نظر میرسد هنوز راهحلی برای این مشکل در چشم نیست، اگرچه ممکن است به لطف تلاش توسعهدهندگان معروف، اوضاع در آینده بهبود یابد. برای تخصص فنی خود، مانند CD Projekt Red.
اطلاعات بیشتر در مورد Unreal Engine 5.4 را می تو،د در وب سایت رسمی آن بیابید.
این داستان را به اشتراک بگذارید
فیس بوک
توییتر
منبع: https://wccftech.com/unreal-engine-5-4-struggles-rtx-4080/